We streven er voortdurend naar om onze klanten tevreden te stellen en hun ervaring met ons bedrijf zo soepel en probleemloos mogelijk te maken. Als u echter niet tevreden bent met onze diensten, dan willen we dat graag weten, zodat we de kans krijgen om het goed te maken.

Als u een klacht heeft, neem dan eerst contact met ons op. U kunt ons bellen, mailen of een bericht sturen via onze website. We zullen ons best doen om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.

Als u liever schriftelijk een klacht indient, stuur ons dan een brief of een e-mail waarin u de klacht in detail beschrijft. Vermeld daarbij ook uw naam en contactgegevens, zodat we contact met u kunnen opnemen. We zullen uw klacht zo snel mogelijk behandelen en u binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging sturen.

We zullen uw klacht onderzoeken en u binnen tien werkdagen na ontvangst van uw schriftelijke klacht een antwoord geven. Als we meer tijd nodig hebben om uw klacht te onderzoeken, zullen we u op de hoogte stellen van de reden van de vertraging en de verwachte datum waarop we u een antwoord kunnen geven.

Als we uw klacht gegrond vinden, zullen we u een oplossing voorstellen. Als u akkoord gaat met de voorgestelde oplossing, zullen we deze uitvoeren en de klacht als opgelost beschouwen. Als u niet akkoord gaat met de voorgestelde oplossing, kunt u dit aangeven en zullen we samen naar een andere oplossing zoeken.

Als u niet tevreden bent met de oplossing die we hebben geboden, kunt u de klacht doorsturen naar onze directie. U kunt dit schriftelijk doen per brief of e-mail, waarbij u aangeeft waarom u niet tevreden bent met de oplossing die we hebben geboden en welke oplossing u wel verwacht. De directie zal uw klacht onderzoeken en binnen tien werkdagen na ontvangst van uw klacht een antwoord geven.

We hopen natuurlijk dat het nooit zover hoeft te komen, maar als u toch een klacht heeft, laat het ons dan weten, zodat we kunnen proberen het op te lossen. We zijn er om u te helpen.